32ο Ράλλυ Φθιώτιδας
Επιστροφή στους ελληνικούς αγώνες ράλλυ στο δεξί κάθισμα ενός Mitsubishi Lancer EVO IX με οδηγό τον Γιώργο Φιλιππίδη το Σαββατοκύριακο 25-26 Απριλίου 2015 στο 32ο Ράλλυ Φθιώτιδας 2015. Αγώνας που μετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με δύο αγώνες, έναν ασφάλτινο το Σάββατο και έναν χωμάτινο την Κυριακή. Στον ασφάλτινο αγώνα τερματίσαμε 2οι στη γενική κατάταξη, χάνοντας στην τελευταία ειδική διαδρομή που γινόταν στις παρυφές της πόλης της Λαμίας, ενώ μέχρι τότε προηγούμασταν μετά από 80 περίπου χλμ ειδικών διαδρομών 1 δευτερόλεπτο και 78 εκατοστά του δευτερολέπτου!
Στον χωμάτινο αγώνα, την επόμενη μέρα, εγκαταλείψαμε αφού τουμπάραμε δύο φορές. Και οι δύο τούμπες έγιναν στην ειδική διαδρομή “Γραμμένη” που επαναλαμβανόταν δύο φορές. Την πρώτη φορά στην πρώτη “Γραμμένη” καταφέραμε να συνεχίσουμε, αλλά τη δεύτερη φορά στη δεύτερη “Γραμμένη” το αυτοκίνητο τα στύλωσε και είπε “ως εδώ και μη παρέκει” 🙂 Συνειδητοποίησα στην πράξη λοιπόν για ακόμα μία φορά, ή μάλλον δύο φορές :), πόσο ασφαλή είναι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε περίπτωση ατυχήματος, με τα μέτρα ασφαλείας που διαθέτουν και ότι κινδυνεύουμε περισσότερο σε μία διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη απ’ ό,τι να τρέχεις σε αγώνες αυτοκινήτου 🙂
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και από εδώ τους συναθλητές μας Αποστόλη Τσιλίκα και Κωνσταντίνο Μίχο που μας βοήθησαν στις δοκιμές, όταν μείναμε λόγω μηχανικού προβλήματος “στη μέση του πουθενά”, θυμίζοντάς μου το κλίμα και την ατμόσφαιρα που επικρατούσε στους αγώνες αυτοκινήτου σε προηγούμενες δεκαετίες.
Ευχαριστίες και στον Ανδρέα Σκαρπέλη που στάθηκε στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή με την κάμερά του -εκεί δηλαδή που εμείς ήμασταν στη λάθος στιγμή στο λάθος μέρος- και στον Νίκο Λακαφώση που με τις ενέργειές του πήραμε στα χέρια μας το βίντεο που μπορείτε να δείτε σε αυτή τη σελίδα.
Επίσης να ζητήσω συγγνώμη από την ομάδα του Λευτέρη Σωτήρχου που προετοιμάζει το Mitsubishi, την οποία “στήσαμε” και δεν πήγαμε στο ραντεβού μας, μετά τη δεύτερη “Γραμμένη”.