Άρθρα, Συνέδρια

2022: Pavlis Korres, M. Participation of University Students in Non-Formal Lifelong Learning Programs: Types of Programs, Reasons for Participation and the Importance of Learning Outcomes in their Student, Professional, Personal, and Social Life. European Journal of Education Studies, 9(2), 48-61. DOI: 10.46827/ejes.v9i2.4142

2022: Kanakaris, V., & Pavlis-Korres, M. Older Women’s Views on their Participation in a Blended Educational Program Using FB Room Platform.  European Journal of Open Education and E-learning Studies7(1). DOI: 10.46827/ejoe.v7i1.4175 http://dx.doi.org/10.46827/ejoe.v7i1.4175

2022: Pavlis Korres, M. Διευκόλυνση της μάθησης, της προώθησης της ενεργητικής συμμετοχής και της αλληλεπίδρασης σε διαδικτυακά πανεπιστημιακά μαθήματα την εποχή της πανδημίας Covid 19: Απόψεις προπτυχιακών φοιτητών του ΑΠΘ. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 11, 123-136.

2022: Pavlis Korres, M. Integrating Evaluation as a Componential Element in the Development of the Course: The Case of Two Courses in the Faculty of Education (AUTH) during the Pandemic. Journal of Education and Training Studies, 10(1), 51-58.

2021: Bechlivani, S., & Pavlis Korres, M. Local Bodies’ Educational Programs and Actions to Raise Environmental Awareness of Climate Change in the Prefecture of Larissa in Greece. European Journal of Education Studies, 8(12), 108-129.

2021: Μπεχλιβάνη, Σ., & Παυλή Κορρέ, Μ.  Σχεδιασμός και υλοποίηση περιβαλλοντικών δράσεων και προγραμμάτων για την κλιματική αλλαγή στον νομό Λάρισας. Παρουσίαση στο 7ο Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, 15, 16 & 17 Οκτωβρίου 2021.

2021: Παπακωνσταντίνου, Θ., Παυλή Κορρέ, Μ., & Λαδόπουλος, Δ.Α.  Απόψεις των γυναικών Ρομά για την ενδυνάμωση και την εκπαίδευσή τους μέσω του προγράμματος μη τυπικής εκπαίδευσης «Erasmus+ Nefeli». Παρουσίαση στο 7ο Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, 15, 16 & 17 Οκτωβρίου 2021.

2020: Παυλή Κορρέ, Μ., Καραλής, Θ., Τζοβλά, Ε., & Τσικρικώνη, Χ. Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Θεωρητικές προσεγγίσεις, πρακτικές εφαρμογές και θεσμικές προϋποθέσεις. Στα πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής: Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Αλεξανδρούπολη, 12-13 Απριλίου, 2019 (σελ. 39-57). Ανάκτηση από https://panepistimiaki-paidagogiki.gr/conference2019/praktika2020.pdf

2020: Ευσταθίου, Ι., Παυλή Κορρέ, Μ., Λευθεριώτου, Π., Γεωργίου, Α., Μαρμαρινός, Κ., & Ασημέλλης, Ε. Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία. Νέος Παιδαγωγός online, 21, 116-123. ISSN: 2241-6781

2020: Παυλή Κορρέ, Μ., Καραλής, Θ., Τζοβλά, Ε., & Τσικρικώνη, Χ. Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Θεωρητικές προσεγγίσεις, πρακτικές εφαρμογές και θεσμικές προϋποθέσεις. Στα πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής: Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, 12-13 Απριλίου, 2019, Αλεξανδρούπολη. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2019: Παυλή Κορρέ, Μ. Πολιτικές επιλογές στην εκπαίδευση. Η ανάπτυξη της πολιτικής σκέψης μέσα από την εκπαιδευτική διεργασία. Παρουσίαση στο 2ο Σεμινάριο “Σχολεία Πολιτικής για τους Ρομά στην Ελλάδα”, 29 Νοεμβρίου -1 Δεκεμβρίου, Συμβούλιο της Ευρώπης σε συνεργασία με την A.I.D., Θεσσαλονίκη.

2019: Νικολοπούλου Β., & Παυλή Κορρέ, Μ. Ε-learning, Πιλοτικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας ΕΕΚ&ΔΒΜ, Παρουσίαση στην   Ημερίδα “Αναβάθμιση των δεξιοτήτων των ενηλίκων: διαδρομές μάθησης και ευέλικτα προγράμματα”, 19 Νοεμβρίου 2019, ΥΠΑΙΘ, Αθήνα.

2018: Papalexandris, S., Anastasiadou, S., Bonvin, R., Leftheriotou, P., & Pavlis-Korres, M. Transfer Of Learning In Medical Education. The Case Of The Postgraduate Course Advanced Trauma Life Support – ATLS. Poster Presentation στο19th EFORT Congress στη Βαρκελώνη, Ισπανία (30 Μαΐου έως 1η Ιουνίου 2018).

2018: Αλέξανδρος Χαβδούλας, Μαρία Παυλή Κορρέ, Πιέρα Λευθεριώτου. Η σημασία της ασύγχρονης αλληλεπίδρασης μεταξύ εκπαιδευόμενων σε μαζικά ανοικτά διαδικτυακά προγράμματα (MOOC). Στο Φ. Γούσιας (επιμ.) Πρακτικά του 5ου Συνεδρίου “Νέος Παιδαγωγός”, Αθήνα 28 & 29 Απριλίου, 2018 (σελ. 2071-2079). ISBN: 978-618-82301-4-9.

2018: Πιέρα Λευθεριώτου, Μαρία Παυλή Κορρέ. Εκπαίδευση στη φυλακή: θεωρήσεις & προβληματισμοί. Εισήγηση σε ημερίδα ευαισθητοποίησης με θέμα “Η εκπαίδευση στη φυλακή” που διοργανώθηκε από το 2ο ΣΔΕ Λάρισας και την Αντιδημαρχία της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Λάρισας στις 22 Φεβρουαρίου.

2017: Pavlis-Korres, M. The Positive Effect of Evaluation on Improving E-Learning Courses Addressed to Adults: A Case Study on the Evolution of GSLLLY Courses in Greece over a Decade. Journal of Education and Training Studies. Vol 5 (1), January, 1-11. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2016: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Παυλή-Κορρέ, Μ., Παπαγερίδου, Δ., Βαμβακίδου, Ι. Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα από το πρόγραμμα Reskilling για τους Neets. Στο Ν. Παπαδάκης, Α. Κυρίδης , Ν. Φωτόπουλος, ” ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΑΙ NEETS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΟΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: Έρευνα και Ολοκληρωμένη Παρέμβαση (σελ. 201-218). Πρακτικά Συνεδρίου, Ακαδημία ΓΣΕΕ,  2 Δεκεμβρίου. Αθήνα: Εκδόσεις Ι. Σιδέρης.

2016: Tourtouras, C., Pavlis-Korres, M., Kyridis, A. The School Career and the Educational Exclusion of the Roma Children in Greece. Journal of Sociological Research, Vol 7 (1), 10-32. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2015: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Παυλή-Κορρέ, Μ., Νικολοπούλου, Β. Σχεδιάζοντας τα e-KΔΒΜ, απαντώντας στις σύγχρονες απαιτήσεις. Στα πρακτικά συνεδρίου «Διά Βίου Μάθηση στη σύγχρονη κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση, Εργασία» 27-28 Ιουνίου, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2015: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Παπαδοπούλου Ευγενία, Παυλή Κορρέ, Μαρία. Διερεύνηση της επικοινωνίας εκπαιδευτή-εκπαιδευομέων στα Ηλεκτρονικά Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (e-ΚΔΒΜ). Στο  “1ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας”, Λάρισα, 23-25 Οκτωβρίου 2015. Τόμος Α’ (σελ. 355-365).

2015: Παυλή Κορρέ, Μαρία. e-ΚΔΒΜ: Ηλεκτρονικά Κέντρα ΔΙά Βίου Μάθησης. Συμμετοχή σε στρογγυλό τραπέζι στο Συνέδριο “Διά Βίου Μάθηση στη σύγχρονη κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση, Εργασία. 27-28 Ιουνίου, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

2015: Argyris Kyridis, Anastasia Christodoulou, Ifigeneia Vamvakidou & Maria Pavlis-Korres. Fighting corruption. Values education and social pedagogy in Greece in the middle of the crisis. International Journal of Social Pedagogy. Special Issue “Social Pedagogy in Times of Crisis in Greece” 4 (1), 24-42. Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε  εδώ

2014: Ανακοίνωση σε συνέδριο. Λευθεριώτου Πιέρα, Παυλή Κορρέ Μαρία. “Προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης: παρελθόν, παρόν και μέλλον”, στο συνέδριο “Διά Βίου Μάθηση και Ευπαθείς Κοινωνικά Ομάδες”. Παιδαγωγική Σχολή-ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ,   30-31 Μαϊου 2014.

2014: Argyris Kyridis, Maria Avramidou, Christos Zagkos, Anastasia Christodoulou, Maria Pavli-Korre. “Who is the ideal teacher? Greek pre-service teachers express their views about the characteristics of the “perfect” teacher”. Journal for Educators, Teachers and Trainers.  Για να διαβάσετε το άρθρο πατήστε εδώ

2014: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Μαρία Παυλή-Κορρέ. «Ότι μαθαίνει ο άνθρωπος κανείς δεν μπορεί να του το πάρει – Σο σικλόλ ο μανούς γκονίκ ναστί λέλες λέσταρ: οι Ρομά και το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα», στο Συνέδριο «Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις». Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών, Research Center “Chilhoods.Societes” Wuppertal University, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία,European Sociological Association, Childhood Stream (σελ. 129-135).

2013: Συνέντευξη με τη  Γενική Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης, Ελένη Καραντζόλα. Νικολοπούλου, Β., & Παυλή-Κορρέ, Μ. Δράσεις της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης. Εκπαίδευση Ενηλίκων, τευχ. 28, 42-48.

2012: Συγγραφή άρθρου. Pavlis-Korres, M. The role of the communication tools in the learning group development in an online environment. Ειδική έκδοση του περιοδικού IJEE (International Journal of Engineering Education), vol.28,n.6, (σελ. 1360-1365).

2012: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου, Χατζηχρήστου Χ., Παυλή-Κορρέ Μ., Κύρδη Κ.,: Σχολές Γονέων: Προοπτικές και νέα θεματολογία, στο Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολών Γονέων «Η οικογένεια εκπαιδεύεται…διά βίου», 10-12/11/2012, ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

2010: Pavlis-Korres, Μ., Leftheriotou, P., Karalis, Th. & García Barriocanal, Ε. Needs Assessment of the Educators of Roma in Greece in order to improve their compatibility with Roma learners, The Journal of Multiculturalism in Education, Vol. 6 (2010), Number 3, available εδώ

2009: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Pavlis-Korres, M. On the requirements of Learning Object Metadata for adults’ educators of special groups. In Metadata and Semantics, (σελ. 123-134). Springer.

2009: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Pavlis-Korres, M., Karalis, Th., Leftheriotou, P., & García Barriocanal, E. Integrating Adults’ Characteristics and the Requirements for their Effective Learning in an e-Learning Environment. In M. Lytras, Best Practices for the Knowledge Society. WSKS, (σελ.570-584) . Springer.

2008: Pavlis-Korres, M., & García Barriocanal, E. Development of personalized learning objects for training adult educators of special groups. Journal of Knowledge Management 12(6). Emerald Group Publishing.

2008: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Pavlis-Korres, M., García Barriocanal, E., & Leftheriotou, P. (2008). A survey on Learning Profiles of the Educators of Roma in Greece in Order to Develop the Appropriate e-Learning Environment for their Training. In M. Lytras, The Open Knowledge Society: A Computer Science and Information Systems Manifesto (Communications in Computer and Information Science), WSKS 2008, (σελ. 360-370). Springer.

2000: Δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου. Μαρία Παυλή-Κορρέ. Τελικά συμπεράσματα της έρευνας-μελέτης «Οικονομική, Κοινωνική, Πολιτισμική κατάσταση των Τσιγγάνων στην Ελλάδα», στο «Ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Εκπαίδευση των Τσιγγάνων», (σελ.68-74), Εκδ.Γ.Γ.Λ.Ε., Αθήνα.

1997: Δημοσίευση σε πρακτικά Διεθνούς Συμποσίου.Μαρία Παυλή-Κορρέ.  «Διδακτικό υλικό για τσιγγανόπαιδα» , στο «Εκπαίδευση Τσιγγάνων, Ανάπτυξη Διδακτικού υλικού», (σελ. 210-214), Εκδ. Γ.Γ.Λ.Ε., Αθήνα.

1991: Συγγραφή άρθρου. Μαρία Παυλή-Κορρέ. Τσιγγάνες Γυναίκες, Διεπιστημονική Επιθεώρηση, τεύχος 3, Ιούνιος, Αθήνα.